En gåva till Mor på hennes alldeles egna dag!

Varför inte ge sin Mor ett eget alster på hennes dag. På en tavla, eller på en häst. Dina egna ord eller om jag ska skriva något






Ett underligt förhållande vi har du och jag,man skulle kunna tro att vi är vänner,men att bråka med en vän varje dag,gör så att jag ledsen mig känner,Vänner har jag både många och bra,några så gamla att de börjat damma,nej fler vänner behöver jag inte ha,jag vill helst att du bara är min mamma,För ibland behöver jag dig mer än en vän,när vännerna inte riktigt räcker till,jag tror att du kanske har det på känn,kom tillbaka och var min mamma om du kan och vill.


Mamma
Mamma du är min bästa vän,och har varit detta ända sen,du visade mig världen en vacker dag,och såg ner på mig med välbehag,du omfamnade och älskade mig,för att jag nu var en del av dig,du kommer alltid att vara den bästa,och jag älskar dig mer än de flesta.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar