Det måste bli en förändring!!!???

Jo jag vet, men hur man än vänder o vrider så verkar det inte som att universum vill att jag ska få känna lugn o ro någon gång. Man kämpar o sliter o försöker göra alla rätt, men det blir alltid något som slår tillbaka. Ska livet vara så här? Varför? Hur mycket ska man orka med? Alla säger att det kommer att vända, men jag vet inte om jag orkar vänta tills det gör det. Jag är bara till en stor besvikelse, spelar ingen roll om någon försöker säga något annat. Får bekräftelse efter bekräftelse. Man går på terapi och ska försöka hitta sig själv o komma tillbaka, men när man får miss på miss slängd i ansiktet hur f.. ska man orka resa på sig gång på gång.

1 kommentar:

  1. livet ska inte vara såhär. livet ska inte vara enkelt men det ska inte vara en kamp heller. jag tror det kommer vända. det är det jag hoppas på. fastän vintern kommer varje år och jag redan i april fruktar nästa vinter med mörker och sorg och kyla, så tror jag ändå att det kommer vända. någon gång kommer snön att smälta.
    du kommer orka resa dig gång på gång. och igen. även om man faller har vi ju lärt oss, eller hur? man kan nästan fallet utantill. utan och innan. så till slut kanske man lär sig att förhindra det, förutsäga det.
    kram <3

    SvaraRadera